Nieuw Spoorwijk fase 3 bewoners forum
9 september 2010, 07:48:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Het forum voor de nieuwe bewoners van 'Nieuw Spoorwijk' fase 3. De boards die puur betrekking hebben tot dit project zijn alleen toegangkelijk voor leden van dit forum.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Stucadoor gezocht  (gelezen 2539 keer)
Desiree
Forumbeheerder
Nieuweling

« Gepost op: 2 maart 2008, 15:48:10 »

Hallo,

Kent iemand hier een goede ervaren stucadoor?

Wij hebben een offerte aangevraagd bij een bedrijf en daar zijn wij een beetje van geschrokken.

Nu heb ik een bedrijf aangeschreven uit de omgeving van Amersfoort en zelfs met overnachtings kosten zijn zij goedkoper. Er moet in Den Haag toch ook wel een stucadoor te vinden zijn die niet al te duur is??

Iemand?

Gr
Desiree
agross63
Junior
**

« Antwoord #1 Gepost op: 20 april 2008, 16:57:37 »

Ik wilde de gehele woning laten stucen door een proffesoinele stucadoor,deze was heel eerlijk en zei tegen mij dat ik de eerste 2 jaar de muren niet moet stucen ivm de werking/verzakken van het huis,mocht je wel gaan stucen dan is het goed mogelijk dat er scheuren/of barsten komen.

Wij hebben gekozen voor vlies-behang Stahlecker ,we wilden in eerste instantie glasvezel behang maar dit krijg je er nauwelijks weer af.
Bouwnr 28
Junior
**

« Antwoord #2 Gepost op: 19 september 2008, 11:13:41 »

Hebben jullie nog een stucadoor gevonden?
Wat was de vraagprijs van de stucadoor per m2?
Bouwnr 28
Junior
**

« Antwoord #3 Gepost op: 19 september 2008, 17:11:40 »

Ik ga trouwens ook behang halen bij Stahlecker, maar ik wil ook een deel laten verven.
Rishma
Nieuweling
*

« Antwoord #4 Gepost op: 25 september 2008, 15:36:29 »

Hoi Nandenie,

Tijdens een gesprek met mijn collega, kwam naar voren dat haar man een stucadoor is en bekend is met het project van spoorwijk. Ik zal je haar nummer geven, mocht je interesse hebben dan kan je bellen.
06-24698395 zij heet Mina Amakran.

Groetjes Rishma
Bouwnr 28
Junior
**

« Antwoord #5 Gepost op: 25 september 2008, 15:54:07 »

Hai Rishma,

Bedankt!
Groetjes
Nandenie
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print