Ja ik heb wel een paar optie's
Jan Groen in Bleiswijk ik was in de showroom geweest en daar hebben ze prijzen vanaf 30,00 de vierkante meter tot 185,00 die 30,00 prijs moet je goed zoeken 40,00 t/m 50,00 hebben ze volop keus ,ze hebben hier ook een cash & carry afdeling en schijn je rest pakken te kunnen halen voor bodem prijzen (hier ben ik nog niet geweest en ga daar snel naar toe)
Jan Groen Tegeloutlet hier nog niet geweest,dit is mijn laatste optie om hier naar toe te gaan,als het om de hoek lag dan had ik hier zeker me tegels gehaald.
Tegel outlet Hornbach hier ligt mijn eerste optie 27,50 de vierkante meter 60x60 tegel of 60x 30 tegel.
Hornbach Let wel bij de tegel dat je de a klasse hebt of eerste keus en hoge slijtgroep,je hebt wel lagere klasse maar klasse a is altijd een recht gebakken tegel,en hoe hoger de slijtgroep des te langer heb je plezier van je tegels.
Wij hebben ervoor gekozen om de begane grond helemaal te laten plavuizen,de overige verdiepingen komt geschikt tapijt.
Kortom een budget wat je hebt te besteden weet ik natuurlijk niet,maar je kan redelijk voordelig uitkomen met goed zoeken.........Hornbach bv. heeft al vanaf € 15,00 een a klasse/eerste keus tegel.
Check deze ook ff
Tros Radar afdeling huis/tuin,staan handige adviezen en/of verslagen in.