Nou, i.v.m. de verhuizing die komend weekend plaats vindt zal het forum uit de lucht zijn.
Helaas kwam Murphy om de hoek kijken bij de aanvraag van de ADSL verbinding op het nieuwe adres.

Dit was al begin juni gedaan, zodat alles op tijd in de lucht zou zijn.. Maar aanvraag is opnieuw gedaan en zal binnenkort weer eens contact opnemen met de provider wat de status nu is.
Dus totdat wij weer internet op de nieuwe locatie hebben is het forum m.i.v. de avond van 13-07-2008 uit de lucht.
Ik heb zelf geen MySQL bij de provider van mijn domeinen, dus kan het forum daar niet kwijt.
Als het forum weer in de lucht is, krijgt iedereen een berichtje. Er zijn forum leden die een niet werkend e-mail adres hebben opgegeven, dus als je berichten wilt ontvangen, controleer je opgegeven e-mail adres.
Update :Heb mijn provider gesproken en volgens hun zou de verbinding de 23/24e opgeleverd worden.
Update2 :Zoals jullie zien zijn wij sinds 29 Juli weer in de lucht. Door wat opleverings probleempjes heeft het wat langer geduurd dan geplanned.